Utflyktsdag.

Idag har jag varit med jobbet till Bergianska trädgården. Det var trevligt och fint. Vädret var underbart, solen gassade på oss.
Efter detta åkte vi med vår abonnerade buss till en restaurang där vi åt en god lunch. Jag fotade en hel del, så varsågod:
Ingången till Bergianska trädgården

















Här åt vi vår lunch

Dags att åka hem!

Ja det är kul att göra helt andra saker med varandra!
Nu i tre dagar ska jag gå på kurs på Vidarkliniken: Rytmisk insmörjning. Det ser jag fram emot!
Kursdagarna är från 8.30 till 16.00

Ha en fin kväll ni alla som läser min blogg!

Kommentarer
Postat av: Mona

Hej Maria.

Tack, din blogg är också väldigt fin. :)

Vad roligt du verkar ha haft, vilken vacker bergiansk trädgård! Ha en underbar dag. Stor kram från lillejag.

2008-09-24 @ 11:24:20
URL: http://morisweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0