Underbara katter!!

Måste lägga in några söta bilder..Titta och njut!!


Vår käre Rossi Valentino, behöver snart åka till animalen..; han ska kastreras och öronmärkas.. Jag ska ringa och beställa tid i Oktober.

Ja nu är det äntligen Fredag! Ser fram emot en helt ledig helg. Ingenting är inbokat på nåt håll vad  jag vet. Bara att Ludwigs vän Ragge ska vara här hela helgen- hans pappa jobbar.

Direkt när jag slutar klockan 14, ska jag till Gnesta. Ska försöka få till den där  inskrivningen nu äntligen med Maria.. Bättre sent än aldrig!


Mina tankar är hela tiden hos min käraste vän, som är sjuk! Skickar ljus och kärlek i massor, och längtar efter att vi ska kunna busa och skoja som vi alltid brukar göra!!
Må gott alla, och var rädda om varandra!

Kommentarer
Postat av: Mona

Hejsvej :).Enormt söta bilder du tog på katterna.

Kram

2008-09-12 @ 19:40:07
URL: http://morisweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0