Torsdag morgon

Sitter här med vår käre "kattunge"(han är 6 månader nu...) i knät. Han spinner och vill gosa.. han är underbar!

Idag händer inget särskilt vad jag vet., imorgon åker Jag , Roger , Oliver och Ludwig till Uppsala för att hälsa på min älskade lillebror och hans familj. Vi stannar till På Söndag. Det ser jag mycket fram emot, det var ett tag sedan vi sågs nu.
Mikael stannar hemma och vaktar huset och alla katter.  Förmodligen spenderar nog Sandra och Daniel större delen av helgen här. Det är bra om de stora syskonen får lite tid ihop, med respektive såklart. Sandra o Daniels hem är ju upp och ner nu när flytten står för dörren..

Nu ska jag gå igenom min vanliga "morgon runda", bädda alla sängar och plocka ihop grejer här och där..sen ska jag ut och promenera med stavarna.
Ha en bra dag allesammans!
                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0