Stolt som en tupp!

Nu måste jag klappa mig själv på bröstet..!
Jag har klättrat upp en nivå inom Forever... Jag är nu ASSISTANT SUPERVISOR!!!!!!!!!!!
Nu vet jag att det lönat sig med allt jag gjort.  Det känns superbra!!

Igår var jag och Christina hos Maria och hade produkt presentation. Det gick jättebra och var trevligt!

I eftermiddag efter kursen ska jag hem till Maria och hjälpa henne skicka in sin beställning samt skriva in henne. Jag blir då hennes sponsor!

Sedan klockan 16.30 åker vi till Mc donalds i Solna där vi ska möta upp min kära moster Marianne, som fyller år idag! Hela familjen åker plus vår granne Stefan förståss!

Marianne ler ofta, och hon är världens snällaste människa! GRATTIS!

  HA EN BRA DAG ALLA SOM LÄSER MIN BLOGG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0