Sonya hudvårds produkter!

Har varit på en super intessant och rolig kurs: Gjort behandling med Aloe Vera baserade hudvårds produkter..
Det visade sig, att även det var super grejer!
Forever säljer nu en hudvård serie som rengör, bygger upp och balanserar huden. Mitt ansikte känns så fräsht och doftar underbart!

Det som inte gick lika bra, var att bilen inte startade när jag skulle åka hem... Daniel kom och hämtade mej, jag fick lämna kvar bilen där...

Roger, Sandra och Oliver är på IKEA, och biltema just nu. Sandra skulle  köpa lite nytt  till nya lägenheten, de flyttade in igår! 
Oliver skulle köpa delar till sin Moppe!

Jag ska laga middag om ett tag, Vi blir nog många idag..
Ha nu en fortsatt fin Söndag allihop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0