Sonya hudvårds produkter påväg!!



Nu har jag äntligen beställt den! Nu ska jag använda dessa super produkter själv ett tag, sen ska jag anordna en  hudvårds kväll för mina vänner. Mitt ansikte känns fortfarande lent sedan jag använde detta igår.. och det luktade gott i flera timmar!  Om någon är intresserad så har jag skrivit upp innehållet ( så läs noga mina kära kunder! ) Den kostar endast 1500 kr, för allt! Bara serumet, kostar 700 ute i butik !! ( vi kan hålla dessa bra priser pga att vi inte betalar för reklam o andra mellan händer! )Dessa produkter kan jag varmt rekommendera.




Collection
Sonya Skin Care Collection

1 st art 277 Aloe Purifying Cleanser
Mild rengöringslotion som tar bort smuts och makeup utan att torka ut. Innehåller bl a Aloe Vera, citron- och gurkextrakt. 177 ml.

1 st art 278 Aloe Deep-Cleansing Exfoliator
Djuprengöring som inte torkar ut eller irriterar huden. Används två gånger i veckan. Innehåller bl a Aloe Vera, jojobaolja, majs, citron- och gurkextrakt. 118 ml.

1 st art 279 Aloe Refreshing Toner
Uppfriskande och fuktgivande, alkoholfritt ansiktsvatten som bl a innehåller Aloe Vera, vitt te, jojobaolja och gurkextrakt. 177 ml.

1 st art 280 Aloe Balancing Cream
Kombinerad dag-/nattkräm med bl a Aloe Vera, vitt te, citron och fuktgivare. Återställer och bevarar hudens fuktighetsbalans. Används tillsammans med Sonya Aloe Nourishing Serum för maximal effekt. 71 g.

1 st art 281 Aloe Nourishing Serum
Ett mjukt, lättapplicerat serum som bl a innehåller vitt te, mimosaextrakt och vitamin E. Fyller på hudens fuktdepåer och upprätthåller fuktighetsbalansen. Perfekt underlag för Sonya Aloe Balancing Creme. 118 ml.

1 st gåvopåse

Ja, nu ska jag hänga tvätt, sedan ta ett härligt bad. Kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0