Rytmisk insmörjning

Nu är det tredje och sista dagen kurs, för denna omgången. Det har varit jätte kul och läro rikt. Hittils har vi lärt oss fot, underben och rygg insmörjning.
Det är också så himla vackert ute vid Vidarkliniken.. Här är lite bilder!














Igår kväll var min vän Gerd här med sin energimassage stol. Vi fick energimassage hela familjen. Jag gav även Gerd en fot och underbens insmörjning..  måste ju träna lite!

I eftermiddag slutar kursen 12.30. Sedan kl 15.15 ska jag möta min vän och kollega Dessan i Gnesta. Vi ska åka tillsammans på föreläsning av Maj i Forever. Hon föreläser på badhotellet i Södertälje.
Igår kväll skickade jag in en ny beställning av Aloe Vera produkter, och det blev en hel del till mig själv.. Bland annat deras super god doftande parfym.... härligt..

Må väl alla, och ta hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0