Rolig kväll att se fram emot!

Gnesta nästa i kväll!  Jag håller på att samla ihop produkter och så, klockan 18.30 kommer Marias gäster!
Min sponsor och jag åker dit tillsammans och hjälps åt med kvällen!!

Nu under dagen är det kurs igen. Det känns verkligen bra att bryta det vardagliga arbets lunken med nåt annat.
Roger är hemma och förkyld även idag, han sussar ännu gott i sin säng..
Underbar höstbild..

Ludwig ska till tandläkaren efter skolan, och det gillar han inte..han vet att en mjölktand som vägrar lossna ev. måste dras ur..

Oliver är i Stockholm med klassen idag, han stannar kvar där ett par timmar med en kompis för han ska köpa sig ett par mjukis byxor.

Mina tankar är ständigt hos min kära vän som är sjuk. Var hos henne och drack te igen i går kväll. Så mysigt!
Hon är så tapper och jag önskar hon blir frisk snart!!

Ha nu en fin dag, jag ska ge mig ut med mina stavar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0