Ont i ryggen...

Hela dagen igår hade jag ont i ryggen, typ ishias eller nåt liknande. Inget verkade hjälpa, massage, akupunktur, det enda som lindrade var på kvällen när jag fich Aloe Veras Heat lotion insmort av Roger!
Då blev det varmt och behagligt.
Vaknade i morse efter en härlig sov morgon- ryggen kändes mycket bättre.. kändes bara lite dovt, men nu under dagen verkar det komma tillbaka endel...  Jag får ta det lugnt...... ( det som jag är så bra på....)

Klockan 13 ska Roger och jag möta upp Sandra och Daniel i deras nya lägenhet. Vi ska alla fyra hjälpas åt att måla!

Jag ska också åka förbi min vän Maria ( min nya Aloe Vera kollega ). Jag ska lämna lite material och svara på lite frågor. Sedan kl 16 måste vi vara tillbaka hemma, för då kommer min städerska!!

Jag skriver nog ett inlägg senare- jag måste dyka ner i tvätt högen... tvätt stugan har sett alledes för lite av mej på sista tiden....  ha en fin dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0