Ny dag möter mej..

Har sovit si så där inatt.; tänkt på det ena och tänkt på det andra..jag är hopplös.. Men jag kan ju sova lite i bilen i eftermiddag, när vi åker till Uppsala.
Roger ligger och sover ännu, han är ledig idag.. men han ska tillbringa förmiddagen med att hjälpa Daniel att måla i deras lägenhet. Det är ju inte så länge till inflyttning nu.

Vi ska ta med oss Rogers gamla cross till Uppsala, han och Oliver har hittat en annons- där en kille vill byta den mot en Vespa. Den killen bor i Uppsala.. nåja vi får väl se vad det blir för affär..
Det var mycket fel att mecka med på Vespan för Oliver och Roger, men det var lite iden- att de ska mecka ihop med den under ett år. Oliver fyller ju inte moppe förrän Oktober nästa år....

Min Mikael är fortfarande väldigt förkyld, han stannar hemma över helgen. Det känns lite trist att han ska vara helt ensam hemma.. Sandra och Daniel hade mycket olika saker för sig, och Mona skulle ta en sovhelg hemma och vila inför nästa skolvecka. Men det är ju säkert skönt också att få huset för sig själv.. Och han är ju 19 år- behöver ingen tillsyn längre...  ( jag verkar inte fatta alltid att två av mina barn faktiskt är vuxna..)

Nåväl, nu ska jag förbereda mig för Fredagens utmaningar!
Jag önskar er alla en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0