Min tolfte arbetsdag...

Känner ganska sliten, har jobbat 12 dagar irad... Ser fram emot sovmorgon i morgon. Det ska bli underbart!!

Den här bilden är så talande och vacker!
En ängel kommer till en sjuk människa- för att sprida ljus och inge hopp!

Jag var hos min kära vän igår som är sjuk. Hon kämpar och är så stark! Jag beundrar henne mycket och kommer alltid finnas för henne!!

igår kväll var jag på ett jätte intressant föredrag av Edward Ludbrook. Han är marknads analytiker. ( Det lät väl inte så himla kul precis..)
Han var iallafall väldigt duktig, inspirerande och underhållande.
Tyvärr kunde inte Maria följa med denna gången- hon måste vila sin gipsade och onda fossing.. Men det blir fler möjligheter.
Istället följde Dessan med, som även hon ska bli min nya kollega i Forever!

Kollade på nätet, mina Aloe Vera varor är påväg!!!  Ser fram mot detta! Det är så kul att öppna lådan, sortera till mina olika kunder och sen njuta av det som är kvar i lådan, för det är mitt!!

Nu hoppas jag att ni alla njuter av denna Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0