Min kära vän

Min vän sedan många år tillbaka, ligger på sjukhus. Jag tycker så synd om henne och hoppas att hon snart är på benen igen! Jag ska ringa henne efter läkarronden idag, om hon orkar och kan ta emot besök så tänkte jag åka och besöka henne ikväll.

                             
Utanför fönstret regnar det, det blir en blöt promenad idag...
Jag väntar så tills varorna kommer som jag beställt från Forever.. Jag har beställt massor med produkter till mej själv!!
Igår skämde jag bort mig med mina Aloe Vera prdukter, efter badet smörjde jag in mej med propolis salvan på fötterna. Den doftar och gör gott! Sedan masserade Roger min nacke och axlar med Heat Lotion... Värmen spred sig och det doftade eucalyotus av mej hela kvällen..

Jag önskar er alla en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0