Kurs vecka

Vi vaknar upp till en regnig Måndag..
Denna veckan går jag på kurs här i vårdinge Måndag tom, Torsdag. Kursen heter" Punkt-Pereferi".
Det känns skönt att bryta av jobbet med nåt annat, träffa lite nya människor och kanske till och med lära sig nåt nytt!

Jag tog lite foton i morse, här kommer dom!
Jag


Ludwig

Rossi Valentino

Min förkylda Roger

Grabbarna är iväg till skolan nu, men Roger blir hemma, han är hostig och förkyld till tusen.
Jag ska strax iväg på morgon promenad igen, det har slutat regna nu iallafall.

Jag kan knappt bärga mig till jag kommer hem, Aloe Vera produkterna kommer idag!
Imorgon ska jag och Christina ha en produkt kväll hemma hos Maria, och då tänkte jag ta dit mina produkter som demonstration. Jag har lyckats köpa på mig hyfsat mycket olika produkter.
Det ska bli jätte roligt att ordna detta med Maria, vi ska förhoppnings vis skriva in henne som återförsäljare snarast, måste bara ordna första beställningen m.m. Hon behöver nåt upp piggande nu när hon har foten i paket, och tiden går sakta..

Nu ska jag krama om min Roger och sen ge mig iväg. Må gott alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0