Höstsol..

Sitter vid fönstret och njuter av den härliga solen som lyser in över mej. Jag måste gå ut och ta en promenad!
Hösten är en härlig årstid på många sätt. Jag älskar de vackra färgerna, regniga dagar när man kan njuta av att mysa inomhus med levande ljus-även gå ute och låta regnet riktigt blöta ner mig!

Jag njuter av att solen värmer mig på ett behagligt sätt på hösten, på sommaren flyr jag ofta till skuggan för solen är för varm..            

Denna dagen ligger helt öppen framför mig.. både jag och Roger är lediga.. han är ute på tomten och grejar med sin bil. Micke och Mona äter frukost, jag ska köra henne till tåget på förmiddagen. Micke ska jobba ikväll!
Jag är så innerligt glad och stolt över min käre Micke.! Det är så underbart att han fått jobb äntligen!

Sandra och Daniel kommer nog idag. Sandra ville övningsköra med Roger för hon ska på halkbana på Måndag..

Vi ska bli bjudna på middag hos Stefan idag!!  Vi slipper hela den biten idag, jippi!!
Nu ska jag ta med min musikmobil, och gå på en höst promenad!

Hoppas ni alla får en underbar dag på alla sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0