Fin helg i Uppsala

Igår vid middagstid kom vi hem från Uppsala, det har varit så mysigt att tillbringa tid med min käre bror och hans fina familj!
När jag kom hem åkte jag till min vän Maria, och vi satt och pratade goja och åt en god paj som hon bakat. Mysigt!
Här kommer lite nya bilder:
Min brors fru Tuija och deras dotter Mathilda

Jag o Mathilda

Jag och Emil (Mathildas storebror )

Jag

Tuija o Mathilda. Vi är på Arlanda för att kolla in planen.
Familjen Fahleson

Emil, Pehr, jag och Mathilda

Här är Oliver på sin moppe, som han och Roger införskaffat i helgen. Oliver är så himla glad och stolt över den! Nu ska han och Roger mecka med den framöver.
en bild till..

Rossi Valentino

Sist men inte minst, jag och Roger imorse innan han åkte till jobbet.

Nu önskar jag er alla en fin Måndag!


Kommentarer
Postat av: Mona

Hej Maria! :) Micke hade det jättetrevligt hos mig, han är alltid välkommen. Ha en bra måndag och arbetsvecka. Stor kram från lillejag.

2008-09-22 @ 17:07:48
URL: http://morisweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0