Blandade känslor...

Jag känner mig glad och förväntansfull, för ikväll ska jag och Maria åka till Stockholm och lyssna på ett intressant föredrag! Dessutom ska Maria gå Retailer utbildningen med mej. Detta känns super kul.
Väntar och väntar att min Aloe Vera beställning ska komma.., jag ringde Forever kontoret och de sa att de hade lite förseningar från lagret.. men den borde komma inom några dagar!

Ja, men jag känner mig också ledsen och orolig för min kära bästa vän.. Hon är sjuk och det gör mig så ont. Känner mig så enormt hjälplös o maktlös..
                      
Min vän älskar änglar, hon samlar på dem!, så denna är till henne!

Fick också reda på igår att Oliver och Ludwigs gammel farmor ligger på sjukhus..Hon är över 90 år.
Hoppas det går bra.
Nu ska jag slå in en present och skriva ett gulligt kort till min vän. Jag ska åka och besöka henne idag.
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0