Underbara sol


Jag som är en ganska rastlös person, håller med om detta..

Idag har jag vaknat utvilad, ingen klocka ringde.. jag har ätit frukost och druckit kaffe med min underbara Roger,
Sen har jag gosat med Ludwig och tittat på tv 4 nyhets morgon..

Idag är en ny dag.., solen strålar in genom fönstret! Jag ska absolut ta en promenad idag!
Jag har nyss kommit ur duschen, packat ihop alla mina Aloe Vera produkter. Idag ska jag hem till en kompis och ha en Sonya skin Care träff!
Jag är så glad att jag har det här med Forever!, Det ger mig energi och självkänsla. Jag blir stärkt av varje utmaning som jag klarar av, det gör mig gott och är jätte roligt!

Alla ni som läser min blogg, ha en underbar dag!!
                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0