Torsdag morgon

Sitter här och myser med levande ljus och morgon kaffe.
Roger har åkt till jobbet, och bägge grabbarna ligger nedbäddade i sina sängar, förkylda..
Det är fortfarande mörkt ute..
Igår hade jag två affärs presentationer själv! Det återstår att se om det resulterar i att jag får en ny medarbetare i mitt team eller ej, men det kändes iallafall bra att hålla dem. Jag gillar ju Forever och produkterna så mycket, att jag verkligen kan stå för detta!   Så- fortsättning följer!

Ikväll kommer min kära vän och med arbetare Dessan. Jag ska hjälpa henne lägga en beställning på datorn.
Hon har verkligen jobbat bra och lyckats hittils!

Nu ska jag kolla min mail innan promenaden. Jag önskar er alla en lyckosam dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0