Succedag i Stockholm

Ännu en gång har jag varit med om nåt super kul, tack vare mitt nya jobb i Forever!!
Jag har tillbringat dagen på ett seminarium i Stockholm, och mött många trevliga och framgångs rika människor som bjuder på sig själva.
Vi har också hört ett föredrag av Johan Ekenberg.
Han hade så mycket bra att komma med, dessutom var han rolig och underhållande!
Det är omöjligt att återge hans föredrag, men jag har noterat några bra meningar, som jag såklart ska dela med mig av!  Varsågoda:
-VI BEHÖVER ALLA VETA VAD VI ÄR BRA PÅ, OCH VAD VI BEHÖVER TRÄNA PÅ!

-VI MÅSTE LEVA ETT LEVANDE LIV!

-VI MÅSTE UNDERSÖKA VILKA ROLLER VI FASTNAT I.

-SÄTT ETT MÅL OCH JOBBA FRAM TILL DET! RESAN ÄR EN DEL AV MÅLET.

-VI HAR KÄNSLOR, MEN VI ÄR INTE VÅRA KÄNSLOR!

-UTVECKLING ÄR ATT VÅGA GÖRA SAKER SOM KÄNNS FARLIGT, MEN INTE ÄR DET!

-VI MÅSTE HA KONTAKT MED VÅRA KÄNSLOR, FÖR ATT KUNNA TA RÄTT BESLUT!

-UTAN KÄNSLOR UTVECKLAS VI INTE, OCH VI FÅR INGEN PONDUS!

-SÄG JA TILL LIVET NU!

-DET VI GÖR SKA KÄNNAS MENINGSFULLT OCH KUL, FÖR DÅ GÖR VI DET MED GLÄDJE OCH KRAFT!

-STÄLLA MIG SJÄLV FRÅGAN-VAD VILL JAG MED MITT LIV?

Ja, detta är lite axplock från ett super föredrag.  Den som gått miste om hur roligt det är att jobba i det här företaget Forever, kom till mej så ska jag hjälpa dej att bli en av oss glada och stolta medarbetare! Vi Rekryterar återförsäljare, men vi utbildas till ledare!

Jag gick upp på scenen (nervös men stolt som en tupp!!), för att få min pin. Jag har ju blivit Assistent supervisor.
Sedan gick jag upp en gång till för att hämta mitt diplom, för jag har också klarat Retailer examen!

Nästa gång det är succedag, den 6 December, då har jag bestämt mig för att vara Supervisor!!
 Här kommer lite bilder från denna roliga dagen:
Jag och min fantastiska sponsor Christina

Min kära Dessan (som jag är sponsor åt) och Maj Brodin ( som är vår utbildare o coach m.m)

Uppe på Scenen

Jag med Ulf Oscarsson (Country manager!)

Påväg ner från scen

Här är jag !!

Kram till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0