Stackars Ludwig..

Min Ludde är fortfarande sjuk.., tog just tempen och han hade 39.1 grader!  Han har haft över 39 hela helgen.
Han har nog antagligen influensan, men jag tänker ringa vårdcentralen nu kl. 7 och rådfråga dem.. Jag tror han behöver till en doktor.
Idag och imorgon har Bodil ställt in sin morgon promenad., jag ska försöka motivera mej att gå ensam......
Om jag inte hör nåt annat under dagen så åker jag som sagt till Gnesta direkt efter jobbet, och träffar Dessan kompis.
Ikväll kommer min Mikael hem från Falun. Han blev inringd att jobba imorgon och det ville han inte missa!
Nu önskar jag er alla en riktigt bra dag!
Lite nya bilder:
Roger och jag

Min nya laptop!

Jag o Ludwig., det syns verkligen att han är sjuk och mår pyton..

Var rädda om er därute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0