Sol Lördag

Dessa rader vill jag börja mitt inägg med!

Idag är det sol och kallt..

Har sovit så gott hela natten, men klev upp ganska tidigt. Roger och jag har ätit frukost och druckit vårt morgon kaffe. Nu har Roger åkt iväg för att hitta fälgar till mina vinter däck.


Om ca en timme kommer Dessan. Vi ska greja lite med Forevers hemsida, sedan ska vi åka till Fredriksdal på Specialutbildning mellan 13-17. Retailer.

 Mikael och Mona  ligger fortfarande och sover.
Sandra och Daniel skulle till Söder tälje under dagen, de kanske tittar in ikväll. Jag ska försöka boka en tid ikväll för oss bägge till vår privat frisörska Frida.
Ha en fin dag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0