Regnmorgon..

Promenad???, vet inte om jag har lust att bli genomblöt innan jobbet... Nåja, det är en halvtimme kvar så det kan ju ändras!
Pojkarna är sjuka idag med, så det blir ingen skola, nästa vecka är det höstlov!
I helgen ska jag göra en ny beställning av Aloe Vera produkter.. Måste också planera en till Aloe Vera kväll.

Helgen ligger blank framför oss. Roger skulle kanske bjuda hem sin mamma o Åke, och hans syster Carina med sin lille son Kenny. Det blir trevligt ifall de kommer för det var ett tag sen.

Mikael åker till sin pappa i Falun. Det var också länge sen.

Nu ska jag in på internetbanken oh betala räkningar..roligare kan man ju ha....
Var rädda om er därute!

Kommentarer
Postat av: GB

Och jag som tycker det är en riktig höjdare att betala räkningar... :) Har väl nåt med att bli skuldfri att göra kanske!

2008-10-25 @ 11:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0