Regnig Torsdag

Time out - Dag 4
Inatt har jag sovit gott, vaknade till världens regn som smattrade på fönstret.
Idag kl 9 ska jag träffa mina chefer för att prata igenom hur arbetet ska gå vidare. Jag har skrivit ner lite förslag som jag tar med mig.
Nyss pratade jag men min goa vän Frida i telefonen. Hon var påväg till jobbet.. Guuuud vad jag saknar henne!
Vi konstaterade än en gång, att vi förstår varandra så bra..
Det är så svårt att hitta tid att träffas, men ibland lyckas vi!

Oliver är sjuk och hemma från skolan idag, men Ludwig åkte iväg med skolbussen som vanligt.

Ikväll ska jag på min utbildning med Forever, Retailer. Då kommer även min vän och Distibutör Dessan med. Hon är underbar och härlig att umgås med. Jag är stolt att vara hennes sponsor för hon är jätte duktig! Hon driver bra själv och är intresserad och engagerad i det vi gör.
Tyvärr kunde inte min andra vän och Distubitör Maria hänga med på utbildningarna den här veckan, men hon hoppar nog på så snart hon får till det med omständigheter runt omkring. Det är kul att jobba med henne, för hon har huvet på skaft, snappar upp allt blixt snabbt och vill redan försöka ordna egna Aloe Vera kvällar.. Super kul!! Dessutom är hon så skön att ha omkring sig.
               
Ja, det är fint att ha vänner, det är en gåva.

Nu ska jag kolla min mail och lite annat. Jag önskar er alla en fin dag i regnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0