Oliver 14 år!

Hi hi, Min son Oliver har upptäckt att han nu är " fjortis"..
Vi sjöng för honom på morgonen, som alltid med silver bricka-blommor,ljus och godis.. Men han fick vänta till kvällen innan han fick sitt paket..
Vi hade köpt ett xbox 360, som han önskat sig! Han var väldigt glad, för han trodde inte att han faktiskt skulle få det..
Släkten var med och gav bidrag till detta.
På em kom barnens Gudmor och Gudfar ( jo, de har egna manm också., Marianne och Gunnar. )
Vi åt middag och tårta tillsammans, och hade en trevlig kväll.
Jag låter er ta del av kvällens bilder!;

Fr vänster
Jag,Stefan,Sandra, Daniel och Oliver



Jag o Marianne

Ja, Oliver sa på kvällen att han var så nöjd med sin dag.
Tyvärr är bägge grabbarna hemma från skolan idag, de är förkylda med ev. feber.

Ikväll ska jag till Gnesta direkt efter jobbet, ska träffa en tjej på fiket Tekannan i Gnesta och presentera Forevers affärside för henne!  Ska prata med en annan kvinna också om jag får tid..
Nu önskar jag att ni alla får en bra dag.
Var rädda om varandra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Maria!

Vilka fina bilder ni tog :). Jag har skoltenta snart, därför har jag mycket att göra just nu.

Jag saknar vårdinge, kommer dit eventuellt om en vecka. Stor kram :)

2008-10-22 @ 18:44:56
Postat av: Mona

Hälsa micke! Kram

2008-10-22 @ 18:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0