Lugn och skön helg!

 Så sant!

Ja det har varit en lugn helg, har mest pysslat om Ludwig som är sjuk! 39 grader feber i 2 dagar., men nu verkar det vända för han har varit piggare på eftermiddagen!

Jag har sålt min gamla dator igår, och köpt en jättebra och fin lap top. Vi hittade den på annons i Blocket, vi åkte till Fridhemsplan på Lördag kvällen och köpte den. Jag behöver en bärbar dator nu när jag ska ha affärs presentationer med Forever. Det blir mycket enklare och proffsigare då!

Jag planerar att ha en Hälso träff med Aloe Vera tema, hemma hos mej på Söndag den 2 November kl 14.
Om du vill komma så slå en signal!

På Onsdag ska jag; Dessan och Maria på smink kurs och sen utbildning i Fredriksdal. Retailer repetion och ny start på Builder. Det ser jag fram emot!
Imorgon ska jag hålla en affärs presentation på Tekannan i Gnesta. Det är en kompis till Dessan som kanske vill börja jobba med oss!!

Mikael är fortfarande i Falun  hos sin pappa och sina halv systrar. ( Vad knäppt det låter med halv systrar.. kanske bättre med bonus systrar..) De har inte samma mamma men däremot samma pappa!
Jag är glad att dom har möjlighet att vara tillsammans. Syskon är värdefullt att ha, de ska man vara rädd om!
Må så gott allihop! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0