Högtider..

Nu redan i Oktober, har tankar och planeringar inför jul satt igång..
Var ska vi fira, med vem ska vi fira osv.. 
Ibland får jag lust att boka in oss på en julkryssning o få allt serverat, och möjlighet för alla som vill att vara med. Hela släkten kan ju fira då när man har en hel båt till sitt förfogande..
Men den iden är jag ensam om att gilla...

Nåja, vi kommer se till att det blir en mysig o gemytlig jul även i år!

Idag har Roger planerings dag och kommer hem lite senare, så jag handlar idag efter jobbet. Ska passa på att göra lite ärenden i Gnesta. 
Bodil smsade att hon är hemma med sjukt barn idag, så jag promenerar ensam med lite bra musik i lurarna!

Jag önskar er alla det bästa, ta hand om er dag på bästa sätt! Det ska jag försöka göra.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag känner igen det där med diskussionerna kring julen, hur man ska fira och så...Vi har ju en blandfamilj oxå så det är så många inblandade..

2008-10-09 @ 17:12:10
URL: http://hippamorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0