hjälp...vad ger jag mig in i.?.

Jag måste vara galen.. eller halv galen.. Helt plötsligt har jag bjudit in 5 kvinnor på hudvårds träff på Lördag kl 12!
Jag har tydligen tänkt att klara av det själv dessutom.. Har nyss lärt mig det själv, och är så nervös..

Ja, man ska väl ge sig själv utmaningar- det är tydligen då man växer som människa?.

Imorgon har jag fullt upp ( i vanlig ordning..)
Direkt efter jobbet ska jag till diabetes sköterskan i Järna. Efter det ska jag till min kära vän Gun Brith och vi ska äta middag ihop.
Efter det ska jag bege mig till Mölnbo på föräldramöte som börjar kl 19.00!

Sedan på Fredag har vi ju personal dag och sen personal kväll! Det ska bli riktigt roligt.
Jag hoppas mina varor kommer imorgon..måste träna och prova min hudvårds serie!
Min kära Sandra ska komma imorgon kväll och hämta sin Aloe Vera juice, och ha med sig snygga kläder åt mig..Jag ska låna dem på Fredag kväll när vi ska till kulturhuset! Ha en fin kväll allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0