En super kurs!

 Ännu en super kul och intressant kurs med Forever! Vi hade workshop, och upplevde mycket trevligt o intressant!
Ja, jag rekommenderar alla som vill genomgå en personlig utveckling, ha roligt o träffa nya positiva vänner, samt få tillgång till super produkter, att göra mig sällskap i Forever!

När jag kom hem vi halv 6, hade Roger och grabbarna lagat ordning Tacos. Mums!
Tyvärr känner sig Roger sjuk, värk i kroppen m.m.. han fick en ipren och la sig att vila en stund.
Hoppas han kryar på sig.

Imorgon bär det av till Stockholm, Dessan jag och Christina med flera. Seminarium med föreläsare och annat skoj!

Ha en fin kväll och ge varandra en extra kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0