Dag 3

Time out - dag 3.., Ja nu längtar jag efter jobbet! Det passar mig inte alls att vara hemma på dagarna.
Men samtidigt behöver jag den här tiden för att samla ihop alla tankar och känslor.
Mitt arbete och mina vänner betyder så mycket för mig, mina fina arbetskamrater, och gemenskapen med dem.

Jag har vinkat av grabbarna för snart en timme sen, jag har ätit frukost och duschat.. och klockan är bara 7.50 än...
Vid halv tio åker jag till Vagnhärad och tankar, ( jag avskyr att tanka!! ) sedan fortsätter jag till Järna.

Nu ska jag ringa rektorn på Olivers skola, jag ska få inloggnings uppgifter, så jag kan gå in och kolla hans närvaro i skolan varje dag..            Ett nytt väldigt bra system!

Må så gott idag alla ni som läser min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0