Brrr vad kallt..

 Nu har kylan kommit.. Jag fryser jämt. Det har jag alltid gjort. Men de sista åren har jag iallafall börjat klä på mig lite varmare..

Den här dagen händer nog inget särskilt, men ikväll ska jag hem till min kära Sandra. De har en så fin lägenhet nu centralt i Gnesta, men de har långt ifrån kommit iordning ännu..

Igår hade jag en till hudvårds kväll, hemma hos Maria. Det var trevligt och flöt på riktigt bra! Jag börjar sakta men säkert bli lite varm i kläderna!
Detta med att jobba i Forever är verkligen personlig utveckling..man får utmana sig själv o sina rädslor hela tiden!
Ha en fin dag ni alla som läser min min blogg!
Var rädda om varandra där ute i kylan!
Dröm dej bort en stund i denna vackra bild..:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0