Ännu en dag..

Time out, dag 2..
Jag känner att jag börjar få lite distans till saker och ting., jag behövde nog dra mig tillbaka och känna efter, tänka efter..
Jag har tendenser att " klättra på väggarna".., jag är så van att vara fullt sysselsatt hela dagarna.

Men idag har jag vilat lite framför teven..såg på " doktorn kan komma".. Den gamla Australienska serien har jag inte sett sedan jag var hemma mamma för hundra år sen...

Sen åkte jag till Vidarkliniken i Järna och hälsade på min vän o barnens farmor farmor GB. Det var så fint att träffa henne, och miljön där är så vilsam!

Sedan åt jag lunch med min underbare och fina son Mikael. Vi pratade om allt möjligt och hade en trevlig stund.
Nu har han gått till jobbet, han jobbar till 21.30 idag.

Imorgon ska jag en sväng till Järna, sen får vi se..
Ludde har tagit hem en kompis idag ( han har nån med sig nästan varje dag!) Det är kul för honom.
Nu är det dags att sätta igång med middagen, det blir chili con carne med ris idag.

Ha det bäst alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0