Vila och eftertanke..

Ja, det är en fin tanke..
Nu är det Lördag kväll, det har lagt sig ett tillfälligt lugn i huset,,.
Grabbarna gick just över till Stefan, och Micke o Mona gick till sitt rum för att se på film. Min älskling tittar på tv, nån film som jag inte orkar att engagera mig i..
Pratade just med min Sandra, hon och hennes kompis höll på att göra sig i ordning-de skulle ut i kväll.

Jag funderar mycket över min arbets situation..  Vet inte hur det ska gå vidare..
Tur att jag har Forever, med allt vad det innebär.. Det är roligt och upplyftande.
På Måndag ska jag hem till min kära vän Mia i Nyköping, vi ska ha en trevlig hälsokväll hos henne, På Tisdag har jag utbildning igen, Retailer och Builder kurs. Det brukar vara jätte intressant!
På Onsdag ska jag och Dessan till Strängnäs och ha en hälso kväll där, och även en affärs presentation! Så det händer en hel del på den fronten!
Jag väntar också på varor jag beställt, som borde komma senast på Onsdag!

Jag tror jag ska ta mig en natt macka nu, kanske krypa ner i sängen och titta på tv..
Jag önskar er alla en riktigt god natt med härliga drömmar!

Kommentarer
Postat av: Gullillan

Middagen var fantastiskt god och jag blev övermätt.............vilket inte var helt OK precis. Men vad gör man när det är så gott så det inte går att sluta?

Nu är vi hemma igen och jag ska sätta mig och se slutet av nån film!

Önskar dig en skön sömn!

2008-11-08 @ 22:42:24
URL: http://gullillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0