Trevlig Hälso träff!

Nu kan gästerna komma!

Lilla jag

Kolla in min snygga tröja som jag fått av min sponsor Cristina!
Vi hade en trevlig eftermiddag, jag och mina vänninor. Det här "jobbet " är superkul, man får träffa så mycket trevliga människor- och får tillgång till toppen produkter..

Såhär såg det ut innan gästerna kom..

Nu ska jag äta middag och mysa av kvällen, till klockan blir 20, då ska jag till min privata frissa Frida, för att färga och toppa håret! Det ser jag fram emot!

Nu önskar jag er en trevlig kväll och en god natt!

Kommentarer
Postat av: Christina

Himmel o pannkaka vad snygg du är i tröjan!!:)

Och vad fint du fixar och trixar med produkterna.

Man blir ju bara sååå sugen på att köpa dom:)

Lycko dom som får chansen att få komma till dig och prova och lyssna och bli riktigt omhändertagna! DU ÄR ETT PROFFS!!! Största kramen!

2008-11-03 @ 22:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0