Supervisor!

Jag klarade det, Jag är nu Supervisor!  Det var mycket jobb, och mycket nervös spänning, men det var det värt!!
På Lördagen den 6 Dec ska jag på succedag i Stockholm, då får jag en till pin!

Imorgon ska jag på make up utbildning, och teamträff i Fredriksdal. Det ser jag fram emot!

Roger jobbar på Lördag, och Ludwig sover hos en kompis till imorgon. De ska gå till Fredagsgården.. har så svårt att förstå att Ludde redan är 12 år,   han börjar ju bli stor..

Ni har väl kollat in min Hemsida? www.myaloevera.se/460000610716
Jag har även en web shop kopplat till hemsidan, så du kan beställa härliga Aloe vera produkter av mig, via internet!

Jag ska ta med mig min musikmobil och ge mig ut på morgon promenad nu.
Jag hoppas ni alla får en fin dag på alla sätt!
              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0