Nu har jag gjort det igen....

Nu har gjort en lyckad mobil affär igen!  Så här gick det till: Sandras kille Daniel köpte min mobil, jag fick 1000 kr för den, plus den mobilen han hade ( en vit o orange walkman )
Den fick Ludwig, han behövde verkligen en ny så han blev lycklig! Sen ringde jag på en annons i blocket, så igår kväll åkte vi till Fittja och köpte min nya o fina mobil: Sony ericsson k800i, bronsfärgad! Så nu är jag så nöjd igen!! ( Jag vet att jag är knäpp med alla mina mobil byten, men det bjuder jag på.! ) Här är den:

Vår helg har varit mysig! Min bror och hans fina familj har varit här i helgen. Vi har ätit god mat, pratat goja och shoppat i Nyköping. På Söndagen innan de åkte hem, åkte vi till min Sandra, för de var så nyfikna på hennes lägenhet. Här kommer lite bilder:
Sandra, Mona Ludwig, Mikael o Daniel

Middag


Stefan  o jag

Pehr o Emil

Tuija, Oliver o Pehr

Roger o jag

Rossi Valentino

Jag o lillebror

Emil, jag o Mathilda

Emil o Roger hemma hos Sandra

Mathilda, hemma hos Sandra

Tuija,Emil o Sandra

Det var allt!
Jag har just bestämt att jag hoppar över promenaden idag..
Nu ska jag gå in på Forevers hemsida för att se om varorna jag beställt kommer idag.
Ha en fantastisk dag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0