Massor med dimma ute...

Tittar ut genom fönstret, det ligger en dimslöja därute. Jag är glad att jag inte ska köra bil på morgonen..
Imorse var jag i farten med kameran igen.. kolla in;
Ludwig o jag, precis innan han skulle till skolbussen..


Idag är en dag som alla andra, kanske ska jag och min Forever vän Dessan till Gnesta och ha en hälsokväll, men det är inte helt bestämt än..
Vet ni?- jag har nu kvalific erat mig till en egen hemsida hos Forever!! Lägg till den till era favoriter, så kan ni kolla in där och läsa om alla produkterna m.m. Dessutom har jag en webshop!! Nu kan du handla av mig via nätet också!
Visst är det coolt!...
Titta in på www.myaloevera.se/460000610716
Ha en toppen dag! Kram till er alla


Kommentarer
Postat av: Gullilla

Önskar dig en skön helg!

2008-11-08 @ 15:28:59
URL: http://gullillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0