Måndag igen..

Det önskar jag er.

Ja en ny arbetsvecka tar sin början. Den börjar ganska intensivt med tre kvällar borta till ca 21.. Men barnen och jag har varit tillsammans hela helgen, så jag tror inte det går någon nöd på oss...
Igår hade vi en trevlig kväll, Roger, jag Oliver och Ludwig! Vi var hemma hos pojkarnas farmor Gun Brith i Järna. Hon hade fyllt år i veckan så hon bjöd på tårta. Innan dess beställde vi en varsin pizza till middag!. Mums
Hennes trevliga dotter Veronica var där också. Det är alltid lika roligt att träffa henne, hon är så himla trevlig och intressant!
Idag och imorgon promenerar inte Bodil, så jag tar med mej musik och går iväg ensam.
Var rädda om varandra därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0