Hoppsan..var tog veckan vägen?.

hmm..

Nu har jag inte gjort något inlägg här på flera dagar,,. den här veckan har gått så himla fort!

Det har varit mycket med Forever denna vecka- superkul som vanligt!
I Måndags var jag ju hemma hos min arbetskompis Mia, och hade en Aloe Vera produkt presentation. Det var så trevligt! Mias hus var så mysigt, precis lagom stort o mysigt inrett. Mias gäster var så trevliga!

I Onsdags åkte jag och min Dessan till Strängnäs och hade hälso kväll. Jag höll den åt henne, men nu kan hon hålla den själv framöver, för hon är jätte duktig!
Jag höll också en affärs presentation, och det resulterade i att Dessan blir hennes sponsor idag!
I går var vi kurs, repris Retailer o sen Builder. Jätte intressant och jag var inte hemma förrän 22..

Nu i kväll kommer min älskade bror och hans familj. De stannar över helgen!
Det ska bli så kul. De har inte varit här på länge, det har varit vi som åkt till de i Uppsala.
Brorsan önskade sig min potatisgratäng till middag, och det ska han få förståss!!
Nu ska jag ut på min promenad igen.
Jag hoppas ni alla får en Magisk dag-med massor av positiva inslag..  Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0