hjälp!, det är -5 grader..

Herregud, hur kan det bli så kallt?, jag är inte beredd på det.. Nu gäller det att hålla sig inomhus så mycket det bara går..Brrrr

Hittade den här bilden, visst är den undrebar! så skönt att vila ögonen på den...
I dag är det rytmisk insmörjnings kurs igen på Vidarkliniken. Det är sista dagen den här perioden.
Det är roligt och avkopplande att vara med på detta. Jag blir så lugn av att göra insmörjningarna, även miljön på Vidarkliniken bidrar till att man blir lugn..   Härligt!
Kl 8 kommer min kompis "TokAnita" o hämtar mej, vilket jag är oerhört tacksam för, så jag slipper köra.

Min käre son Mikael överraskade igår när jag kom hem.. Han hade lagat middag!!! Det var JÄTTE gott!! Han hade lagat egna köttbullar, pasta o grönsaker i ugn. Mums
I eftermiddag åker Micke och Mona till henne o stannar över natten.
Jag jobbar extra på Lördag kl 8-21 plus journatt. Så jag är hemma igen på Söndag morgon. Sen på Söndag har jag eventuellt 2 hälso träffar-en kl 13 och en kl 19!
Nu önskar jag er alla en fin dag, trots kylan.....             Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0