Bus kväll..

Igår bokade min frissa av tiden, ska nog dit ikväll istället.
Då fick vi ett bus ryck!!, Vi åkte till affären och köpte på oss massor med godis, chips o cola. Grannen Stefan hämtade hit en choklad tårta som pricken över i...  Sen frossade vi i allt och tittade på en bra film!
Naturligtvis tog jag ett kort..
Mums

Ikväll ska min Roger mecka bil i stora garaget, och jag och Sandra åker förmodligen till frissan, om jag törs köra i halkan...
I Lördags var vi till Kenneths grav och gjorde fint o tände hans nya lykta, så här blev det.;
Det är så vackert på kyrkogården på allhelgona, när alla tänt ljus överallt!
Jag har gjort en minnessida till Kenneths minne, den finns på www.minneslunden.se
Idag ska jag ta med bra musik i lurarna och ta min morgonpromenad på egen hand, Bodil går inte på Måndag o Tisdagar. 
Det är första dagen för grabbarna i skolan idag, efter sjukdom och höstlov. Nåja, nu ska jag kolla min mail.
Ha en underbar dag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0