Vår hos oss!

Våren är absolut den vackraste årstiden av alla! Alla årstider har förståss sin charm, men våren är fantastisk.
Allt känns så nytt och fint, så oförstört och kraftfullt. Jag har tagit lite kort idag som jag lägger upp här.

Roger och jag åkte till Gnesta och köpte en katt låda på Odal. Den har lock och lucka!, vi står inte ut en dag till med lukten och sand skvätt över allt. Nu slipper vi det! Nästa sak är nu - hur ska kattungarna komma in?,
nåja, det kommer fixa sig på nåt sätt..

Nu är Sandra och Roger ute och övningskör. Jag är mycket stolt över henne, Roger säger att hon gör bra framsteg!, dom kör nästan varje dag.

Om ett tag ska jag och smågrabbarna och min arbetskompis andreas åka till Vagnhärad och ta en varsin fästing spruta.. ( Hjälp......) Fästing bussen kommer dit idag.

image166

       

    image175image176image177


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0