Underbar musik!!

Dagens musik tips: Lars Winnerbeck och Lisa Ekdahl. Speciellt låten - Kom änglar-

Sitter och lyssnar på den nu, den är enormt, fruktansvärt bra!
En annan superbra låt med de två är - Tvivel-

Lyssna på de låtarna så förstår ni vad jag menar!!

image235Lisa Ekdahl    Jag ska fylla min mobil med deras musik och sen ge mig ut på en skogspromenad i min ensamhet. Jag är ledig i helgen och då har jag tid med det!!
Jag brukar gå i skogen ibland med musik i öronen, hoppa runt och sjunga med i låtarna.. ( ser väl galen ut om nån möter mej, men det bjuder jag på!..)
Nu ska jag möta Bodil för vi ska ut på våran morgon promenad.
Ha en jättefin dag allihop!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0