Städ hjälp...

Roger och jag har konstaterat än en gång: Hjälp - vi hinner med städningen som vi borde..
Vi vill ha det städat och fint o rent, men herregud.. när ska det ske??

                                             image231 Det är ju så mycket man måste och vill göra- och jag kan ju gladerligen erkänna att städning ligger inte högst på listan när jag får tid över...
Nåja- detta är ju ett lyx problem som såklart ska lösas..
Vi är ju så himla många som rör oss i och omkring detta hem.. kunde vi strukturera upp nåt städ schema??.. Ja kanske- men undrar om det skulle hålla så länge...

Ett annat alternativ är att leja en städ hjälp utifrån.!- Ja det kanske låter hel tokigt;, ( det kanske det är också..? )  Men faktum är att det skulle kännas så skönt att få det grundligt och proffsigt städat regelbundet!
Men vad i hela friden kostar det då??

Ja vi funderar vidare Roger och jag..
           Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Frida

Städhjälp - en av mina favoritfantasier nu för tiden... :-)

2008-05-21 @ 18:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0