Söndag 11 maj

Ännu en härlig sommar dag! Jag håller på att byta rent i alla sängar, och låter lakanen torka ute i solen! Det är så underbart att bädda med soltorkade lakan i sängarna!!

Roger och  Mikael är påväg till Roslagstull utanför Stockholm!  Min käre son ska på Casting!! ( kallad till fotografering på en modell agentur )  Såklart är jag mycket stolt!!  Jag ska lägga ut dagsfärska bilder på honom.  image202

image203image204

Ja han är mammas stolthet, det är klart!

Ikväll ska jag jobba extra mellan 16-21, här i byn. Nu ska jag åka och handla lite, Roger tänkte bjuda på pannkakor grädde och glass ikväll.   Flisan och nylisarna mår bra, vi tar ut Flisan i koppel varje dag, hon längtar verkligen att få sin frihet åter, det märks... men vi får göra det bästa av situationen! Käre Frasse lever sitt vanliga liv, han är så gosig och tillgiven. Han saknar dock sin kära Flisan.. dom blir väldigt glada när dom ses, tvättar varandra och gosar.
                                                      Ha en fin dag alla

Kommentarer
Postat av: Mona

Gud så fina bilder på micke!
Ha det så bra Maria :), så ses vi snart kram från mig.

2008-05-11 @ 18:13:15
URL: http://morisweet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0