Rörd till tårar..

En dag när jag kom till jobbet fick jag en överraskning..
Under en längre tid hade jag önskat mej en skylt av mina arbetskompisar i snickeriet, men dom glömde nog bort det. En dag pratade jag om det så att Malin hörde.. ( en super gullig tjej som ska bli matte till en av katt ungarna. )
Ett tag senare sa hon till mej att gå förbi min arbetsplats; på dörren hängde en svart sopsäck...
Under säcken var en helt underbart fin skylt som hon gjort!!!
Hon har jobbat hela Söndagen och lagt ner massor med tid och kraft på den, och satt upp den för att överraska mej!!
Jag blev så glad att jag blev rörd till tårar.. Hon är en så fin människa och jag är så glad att hon korsat min väg!!
Här får ni se den!
                                                                 image211

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0