Reggae fest i Vårdinge by!

Vilken kul kväll vi haft!
Jag ,Micke, Mona  och Ludwig var på reggaefest i teatersalen. Först uppträdde clownerna, och det bjöds på saft chips och annat tilltugg. Sedan kom höjdpunkten: Ett band uppträdde med super bra musik, reggae inspirerat. Han sjöng på skånska och det lät super bra.

Först satt vi och lyssnade, men sedan gick det inte att hålla sig från att dansa..!! Vi var en hel hög människor som dansade tillsammans..

Ja jag är visserligen 42 år, men en sån här kväll känner jag mig inte en dag äldre än 18..
Nu ska snart Sandra och Daniel snart åka hem till sig, och jag ska krypa ner i vår sköna säng.

Sov gott allesammans!
                                                  image200

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0