Rastlös..

Jag är och har alltid varit en rastlös själ.. Är alltid på väg någonstans.; åtminstone i tanken..
Jag har svårt att sitta still och ta det lugnt - hittar alltid nåt jag "måste" göra..

Någon sa åt mej en gång att jag skulle må bra av att meditera.. Ha ha, tanken är god; men hallå?!. - då måste man ju vara lugn och avslappnad OCH sitta stilla!! Det skulle nog bli lite svårt..

Jag har iallafall lovat mej själv att försöka sluta stressa!  Det går av bara farten ofta, sen ställer jag kanske för stora krav på mej själv, har lite "fröken duktig" syndrom.. Ska försöka lägga av med det..
     
Ha en fin kväll och Sov gott allihop!
                            image198

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0