Ny arbetsvecka

Måndag morgon igen!, jag känner mig pigg och utvilad efter 5 dagars ledighet!
Igår hade vi ju födelsedags middag och fika, vi var många men det gick bra och vi hade trevligt!
Tur att vi hade "tak" att rulla ut över baksidan för det började naturligtvis regna just när vi skulle börja äta.. men det gick bra, vi bestämde oss iallafall för att ta kaffe och tårtan inomhus!

Det ser ut att bli en fin dag idag. Solen skiner och torkar upp det sista av regnet. Det doftar så härligt när naturen fått sitt regn.

Strax ska jag och Bodil ut på vår promenad. Micke är ute och provkör sin moppe, han ska hämta sin flickvän Mona klockan ett i Vagnhärad.   Här kommer lite bilder.
Ha en fin dag!!

             Jag och Svärfar  Roger och Helge

Jag och svärmor        Frasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0