Mina pojkar

Jag blir både rörd och full i skratt när jag tänker på min svärson och mina söner..
De tycker det är så roligt att leka krig!. Köper soft airgun ( eller vad det nu heter..) och klär sig i full militär Utrustning och sen ger dom sig ut i skogen.. Kolla in får ni se!
image228
Ja alla män har nog pojken kvar i sig , livet ut!
Kul har dom och det är ju huvudsaken!, lillebror brukar sätta på sig moped hjälmen och vara med ibland..
image229

Nu ska jag förbereda mig för morgon promenaden. Idag ska vi till Tullgarn med jobbet, så det blir mycket frisk luft på samma dag...   Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Mona

hahaha vad roliga dem ser ut :D, mjo dem verkar gilla det hälsa dem från mig. Kram

2008-05-20 @ 11:49:59
URL: http://morisweet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0