Min egen dator!

Nu inviger jag min alledes egen dator!, Underbart!
Jag har fått en laptop av min bror och ny rotor och hub, så vi har fått ordning på vårt nätverk.
Jag kan nu använda datorn när jag vill och slipper "stå i kö" med barnen för att kunna surfa..
Känns också skönt att få ha något som är alledes mitt eget, eftersom vi är så många och delar på det mesta.

Jag och Oliver kom hem från Uppsala idag. Vi har haft två fina dagar med min bror och hans familj. Hemma har dom också haft det bra och kattungarna växer så det knakar!

Imorgon har vi sovmorgon allihop, det var länge sedan sist.. Känner behov av att sova, koppla av och bara vara ledig, det har varit lite för mycket extra jobb de sista månaderna..
Avslutar dagens inlägg med en vacker bild.    Sov gott

                                   image165
              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0